tirsdag 28. desember 2010


Jeg har ikke glemt deg
Jeg lover
Plutselig er alt som det var
Søppelsekken i gangen
Er ikke lenger en søppelsekk
I gangens mørke og med morgentrøtte øyne
Snublet jeg over deg som stod der - i veien som vanlig
På butikken
Surrer rundt ved frysedisken
Aner ikke hva jeg skal ha
Vet bare at jeg må skynde meg
Det er noen der hjemme som venter

Men det er det ikke
Det er tomt
Så alt for alt for tomt

Jeg har pakket vekk tingene dine
Men jeg har ikke glemt deg
Jeg tenner lysene dine
Jeg kysser bildet ditt god natt
Borte er varmen din
Nå fryser jeg hver eneste natt

Det gjør vondt å gå alene
Der vi før gikk vi to
Jeg har ikke glemt deg
Jeg lover
Jeg har ikke glemt deg
Selv om jeg av og til må presse tankene om deg
Ut av hodet for en stakket stund

Jeg har ikke glemt deg - selv om jeg ler
Jeg lover deg
Jeg gråter så uendelig mye mer



3 kommentarer:

Liv Sunniva Ugelstad sa...

Huff så trist, Kristin....vet så alt for godt hvordan d kjennes å miste en nær venn og livsledsager....for det er nettopp det disse hundene våre er! De deler alt med oss, oppturer og nedturer, og uansett hva som skjer elsker de oss akkurat like mye hele tiden <3
Klem fra Liv og jentene

boweiz sa...

so nice,thanks

Unknown sa...


FIFA 15 Coins,just take a look here FIFA 15 Service,you will take fancy with this site all along. Welcome to buy FIFA Coins in our store through following: http://www.xyfifa.com/